Saturday, October 15, 2016

Gini Koch Author Page

The Story: I saw her books around on Goodreads, and yeah, it looked really great-I loved the first book, and I can't wait to read the rest of the series!

Website

Series: Katherine "Kitty" Katt.

Katherine "Kitty" Katt: Alien on the Runaway, Touched by an Alien and her site, my review, my rereadAlien Tango and her site, my review, my rereadAlien in the Family and her site, my review, my rereadAlien Proliferation and her site, my review, my rereadAlien Diplomacy and her site, my review, Alien vs. Alien and her site, my review, Alien in the House and her site, my review, Alien Research and her site, my review, Mr. Dash Saves the World, Alien Collective and her site, my review, Alien Pick-Up, Universal Alien and her site, my review, my rereadAlien Separation and her site, my review, Alien in Chief and her site, my review, Camp Alien and her site, my review, Alien Nation and her site, my review, Alien Education and her site, my reviewAlien Abroad and her site, my reviewAlien Rescue and her site.

No comments:

Post a Comment

I love comments, so comment away! I'll comment back if you leave a post-specific link for me to visit! If you leave that link, I'll always comment back, even if it's like, a month late!

This is an award free blog! Thanks for thinking of me but I just don't have the time to pass it along!